Autor: 021.rs

Novi Sad
05.02.2017.
10:29 > 10:01
Deset godina je prošlo od kako je Novi Sad odbijanjem izvršenja ugovorne obaveze oterao prevozničko preduzeće u stečaj, ali još nema završne presude, dok akteri nezakonitosti nisu ni izvedeni pred lice pravde.
  • ja

    07.02.2017 18:14
    migranti
    Moj predlog je da na toj propaloj stanici usele migrante .
  • Branimir

    07.02.2017 14:00
    LOKACIJA NOVOTRANS
    Lokacija NOVOTRANS ima sledeće prednosti:
    1.Pešački je povezana sa platoom ispred željezničke stanica do kojeg stiže veliki broj linija gradskog saobraćaja i sve linije prigradskog saobraćaja
    2.Direktno izlazi na semaforsku raskrsnicu sa Partizanskom ulicom (i ul.Kornelija Stankovića),koje presecaju najbitnije saobraćajnice u Gradu kojima prolaze medjugradske linije - Bulevar Evrope, Rumenačku ulicu, Kisačku ulicu, Temerinsku ulicu, Autoput
    3.Ne zagadjuje se vazduh u okruženju željezničke stanice (pošto medjugradski autobusi ne ulaze u tu zonu)
    4.Zadržavanje autobusa u Gradu je kraće
  • NS

    07.02.2017 13:38
    @Branimir
    Još može ta varijanta,izlaz na drugu stranu ž.stanice.
    mada mislim kada krene železnica normalno da radi
    kao u svim normalnim zemljama!Autobuski saobraćaj
    će se drastićno smanjiti.Kao i što se povećao,ZBOG GORIVA.
  • @Branimir

    07.02.2017 11:26
    NAJBOLJA PRIVATIZACIJA
    Istina je sledeća:
    1)Stara stanica posluje nezakonito
    2)Napravljena je za 150.000 stanovnika
    3)Zakon o saobraćaju propisue minutažu zadržavanja autobusa koja ne može u tim uslovima da se ispoštuje
    4)veliki je zagađiva Grada
    5)Od pre 40 godina rečeno je da će biti na placu ATP"Vojvodina"
    6)IZGLASAN GENERALNI PLAN NA SKUŠTINI GRADA,DONETI UPRAVNI AKTI,...........
    7)ČIJI JE INTERES DA STANICA NE RADI I GRADU SE PRAVI ŠTETA?
  • Branimir

    07.02.2017 09:14
    PROMASENA PRIVATIZACIJA
    ATP VOJVODINA je decenijama, pa i do same privatizacije, bila najbolje preduzeće u delatnosti putničkog saobraćaja u zemlji (i u Jugoslaviji). Delatnost toga preduzeća je bilo prevoz putnika a ne organizovanje staničnih usluga. (Uzgred, ATP Vojvodina je imalo svoju stanicu 60-tih godina prošlog veka, ali je sa razvojem autobuskog saobraćaja i izgradnjom nove Medjugradske autobuske stanice, u Novom Sadu prestala potreba za sopstvenom stanicom).
    U jednom periodu bila je u opticaju ideja o izgradnji stanice na prostoru nekadašnjeg Novotransa(na kome već postoji dobar deo infrastrukture za potrebe autobuske stanice), koja bi podzemnim prolazom (ispod železničkih koloseka) bila povezana sa železničkom stanicom i postojećom medjugradskom stanicom, koja bi se u tom slučaju pretvorila u prigradsku.
    Ovakvim rešenjem dobio bi se jedinstven kompleks za prijem i otpremu putnika u prigradskom i medjugradskom autobuskom, kao i u željezničkom saobraćaju.
    Mislim da je ova ideja i dalje aktuelna i da bi gradska uprava trebalo da se pozabavi tom idejom.
  • Ja...

    07.02.2017 09:04
    Ajd baška sve krađe i radikalske političke spletke ALI NAPRAVITI STANICU TIK DO DVE BENZINSKE PUMPE je bilo epohalno radikalsko zamešatelsko zajebavanje...kao što nas i evo četvrt veka zezaju...i żao mi što nije uspelo - alaj bi tu bilo vatrometa!!!!!
  • ntn

    06.02.2017 21:58
    @ODGOVOR
    Kako se svi kriju iza "privatluka" u vreme socijalizma??? Zaradili ogromne pare u "društvenoj privredi"???
    Kad već toliko zaslepljeno lobiraš, proveri koliki mu je uplaćeni penzijski doprinos za te godine. To je u svim zemljama(normalnim) osnovica za zaradu i legalno stečen novac!
    Izađi iz tog mračnog otvora i realno sagledaj stvari!
    Najviše je "zaradio" u periodu 92-2002, kad je i najmanje poreza platio!!!
  • @ntn

    06.02.2017 19:53
    ODGOVOR
    Dragi moji,Ilija Dević privatnik od 1974.godine sa veoma ozbiljnom proizvodnjom zupčanika,menjača,diferencijala i kardanskih vratila.U okviru zanatskih radnji zaradio ozbiljan novac do 1990.godine i svoju lovu stavio u bisage i čuvao na sigurnom mestu!
    A o tome zna cela bivša SFRJ i pola Evrope.
    A kako je raspolagao sa svojim novcem nije pitao savetnike,jer da nešto znaju novac bi zaradili.
  • Petar

    06.02.2017 19:07
    Samo da dodam da je stanica napravljena na potpuno krivom mestu.
    Mogli su da je planiraju sa druge strane zeleznicke stanice, tamo gde se sada nalazi gomila placeva polovnih automobila. Put ispod pruge nije problem napraviti, autobusi izlaze u industrijsku zonu i prema autoputu odnosno ne ulaze u grad, jednom recju idealno mesto.
    Ali naši planeri svega su horor planeri kanda.
  • ntn

    06.02.2017 15:35
    Pitanje na odgovor
    @NIKOLA 06.02.2017 • 10:09
    odgovor
    Ilija Dević upisan u APR kao vlasnik 82% ATP"Vojvodina"
    Njegove firme, Mancoop i Mancoop agrar, obe u stečaju, kako su mogle finansirati kupovinu ATP sa kapitalom od 500 Eura? A sve ranije godine poslovanja on je sebi isplaćivao minimalnu zaradu i doprinose??? I onda kupio ATP za 3.9 miliona evra!!
  • Nenad

    06.02.2017 14:59
    Nasa Maja
    I nas Igor.Dokle?
  • ana

    06.02.2017 14:08
    dok su bile sudije i pravo je bilo zivo a sad ni sudije nisu sudije vec sudkinje i pravo pokojno.Cast izuzetcima. Ima ih jos samo za seme.
  • NS

    06.02.2017 11:48
    AGENCIJE za PRIVATIZACIJU
    Su nam SIGURICA, HA,HA,HA!!!
    Jeste ako si u talu...
  • @NIKOLA

    06.02.2017 10:09
    odgovor
    Ilija Dević upisan u APR kao vlasnik 82% ATP"Vojvodina" nakon toga dobio saglasnost Agencije za privatizaciju da može da investira.Tako da je ta tvoja priča prazna.
  • Sat

    06.02.2017 09:13
    A naša Maja radikal bez j..ja i dalje upravlja životima ovog napaćenog naroda, koji i dalje misli da će mu biti bolje!
  • Nella

    06.02.2017 09:12
    Hoću da znam
    Da li mediji koji imaju javna ovlašćenja da objektivno informišu građane, mogu da budu u službi i na strani tajkuna? Da li je neko od njih ispitao kad je osnovana i koliko je poreza na dobit platila firma kupac ATP Vojvodine, kao i sam Dević?
  • skep

    06.02.2017 09:08
    Svaka čast g. Laziću na istraživačkom radu, ali ovaj put je izostavio deo. Da ne ulazimo u to odakle Deviću pare za kupovinu i investicije, to je druga priča.
    Ovo se dešava u Srbiji, a zna se kako se ovakvi poslovi dobijaju, davanjem debelih koverata tamo-gde-treba. Usto Dević je bio finansijer SRS-a. Prisećajući se Devićevih izjava ko ga je sve opstruirao i ko je sve hteo da se uključi u posao i izjava koje su davali pojedini funkcioneri (setite se potezanja upotrebne dozvole postojeće stanice i postavljanja tabli za zabranu kretanja autobusa) zaključujem da je Dević izvukao deblji kraj u sukobu dve interesne grupe. Bio je suviše mali igrač ili nije hteo da da veći deo kolača pa mu "investicija" nije prošla.
    U iole normalnijoj državi Naša Maja, Zigor i bratija bi zaglavili robiju za ovaj posao. Davanje mita je krivično delo kao i primanje, šta mislite zašto ih Dević ne pominje u tužbi?
  • Mr K

    06.02.2017 08:59
    Draga naša privatizacija
    Gospodinu Deviću nije bilo dovoljno što je " kupio ATP Vojvodnu " , pa otvorio servis za Mercedesova i Setrina vozila , nego je kao što narod kaže ; du.. zinulo , hteo je još više , pa naleteo na neke druge interese kojima nije dorastao . Sećam se kako su radnici ATP Vojvodine štrajkovali pred predstavništvom Panonija busa na početku Bul. oslobođenja . 10-20 radnika stoji pred tom zgradom , uzvikuju parole , kako im se uskraćuje pravo na rad , a iza njih na par metara stoji Ilija Gromovnik i ćutke samo gleda i sluša šta njegovi radnici viču . O tome da je lokacija te stanice potpuni promašaj , s totalnim nesnalaženjem putnika koji su tada doputovali u Novi Sad , ne treba uopšte polemisati . GRAS je tada uveo samo jednu liniju koja je išla svakih 20 ili 30 minuta , bio je totalni haos tim ljudima , gde su uopšte došli i kako da se domognu grada. Ko je zamutio kašu , treba da odgovara , ali vraćanje u funkciju te stanice je besmisleno . Isto bi bilo da je sagrađena kod Mega Rodića na Temerinskom putu
  • Nikola

    06.02.2017 07:56
    Netacno
    Prvo i osnovno, Ilija Devic nije vlasnik ATP Vojvodine jer je usao u privatizaciju preduzeća sa 5% i nikada nije isplatio preostali deo, što znači zakonski nije ni postao nikada vlasnik. To zna cela Evropska Unija i smatra je spornom privatizacijom. Samim tim nije mogao ni da potpisuje Ugovor sa gradom o bilo čemu. Jasna je ništavnost tog Ugovora.
  • A ona..

    06.02.2017 07:00
    ..predsednica skupštine..
  • saramakas

    06.02.2017 06:24
    Meni jos nije jasno zasto ni grad ni Devic ni ATP Vojvodina jos uvek nisu podneli ni krivicne prijave ni tuzbe protiv Maje i Zigora, a imaju zasto... Cekaju li da slucaj zastari, mozda?
  • Ema

    05.02.2017 22:54
    Lokacija kraj stanice je premala za međumesnu stanicu i na nju je trebalo da se izmesti prigradska stanica, a ne na prostor kraj Toplane koji je bio predviđen za park. Stoga se i planiralo da se izgradi nova. Kako grad nije posedovao ni odgovarajući plac, ni novac za izgradnju odlučio je da prihvati ponudu preduzetnika koji je imao i lokaciju i novac. Stanica je objekat sa ozbiljnim urbanističkim i ekološki zahtevima i samo gradovi veličine Berlina ili Pariza imaju dve međumesne stanice. Blesavo je i razmišljati da se Novi Sad upusti u tako nešto.
    Inače, cenovnih staničnih usluga određuje Privredna komora Srbije, a lokalno gradsko preduzeće može da prodaje karte samo za gradski, ne i za međumesni saobraćaj.
    Dakle, ugovor je više nego povoljan po grad, problem je što grad nije ispunio obaveze, jer je na stanici zaposleno 30- tak stranačkih aktivista, koji, praktično, i ne dolaze na posao.
  • nk

    05.02.2017 21:38
    Izgled sadašnje stanice...
    ...je SRAMOTA za grad Novi Sad!

    Neuredna, jedva nešto okrečena, usluga nikakva, glavno da se naplaćuje 120 din pratiocima starijih osoba.
  • ĐURA

    05.02.2017 19:12
    a kad krene
    brzi voz(onaj šio ide preko 30) Autobusi nam neće ni trebati!!!
    Naravno prvo Most da završe i SASTAVE...
  • dule

    05.02.2017 18:49
    @deda

    "E sad u iole pristojnim zemljama bi stara stanica bila zatvorena jos 1978, jer joj je upotrebna dozvola istekla. U takvoj situaciji grad nema bas neku veliku pregovaracku poziciju, pogotovo kada GSP, a ni sam grad nemaju sredstava za gradnju nove."


    Ne razumem. Grad je imao lošu pregovaračku poziciju pa je izpregovarao glupost, pa je onda posle toga rekao puj pike ne važi pa se vratio na staro stanje za koje vi kažete da je nemoguće a mi vidimo da je ipak moguće (mada apsolutno vam verujem kad kažete da je nezakonito) i sad će da plati ogromnu štetu ni za šta.

    Stvarno ne razumem zašto je tačno "grad" morao da potpiše taj ugovor kad sad imamo stanje stvari kakvo bi imali i da taj ugovor nikad nije potpisan? Nisam pravnik, ali stvarno ne razumem.
  • Salajcanin

    05.02.2017 16:59
    kraj sveta
    Svako ko prica budalastine o kao novoj stanici kao svetskoj s neka prodje tom raskrsnicom kod mlekare tokom dana .Pa danas je u 16 casova ogromna guzva , uvece kad se vracate iz BIGA katastrofa i sad zamislite jos 600 -1000 autobusa u periodu od 6-24. koji skrdecu levo ili desno. Dno dna, kraj sveta proci ce te samo ako imate krila. Pretvoriti je u nesto drugo jer je ionako montazna a servis je vrhunski prodati ga NISu ili cistoci itd
  • deda

    05.02.2017 16:19
    @ xx
    Razmisljao sam se da li da Vam uopste odgovorim ili ne, s obzirom da ste isuvise ostrasceni da biste razumeli o cemu govorim, za razliku od predhodnog gospodina koji itekako ima znanje ali je izgubio fokus.
    Ponovicu Vam, da pred zakonom Vase, moje i zelje mike, zike i ostalih nemaju apsolutno nikakvu snagu. Potpisivanje ugovora je mozda imalo kriminalne predradnje, ali je to jako tesko dokazati, gotovo nemoguce, jer je teza po kojoj je staroj autobuskoj stanici istekla upotrebna dozvola, pa je doslo do odredjene vrste nuzde. Takodje u to vreme nije postojala zakonska obaveza raspisivanja tendera, pa se ni na to organi zaduzeni za krivicno gonjenje ne mogu pozvati. Znaci u pitanju je svinjarija, ali svinjarija po zakonu. Do krivicnog dela se dolazi onda kada se odbija ispostovati ugovorna obaveza. I u tome ne ucestvuju samo Maja Gojkovic, Igor Mirovic, vec i cini mi se skupstina grada sa nekom odlukom vezano za taj ugovor. Dakle svi oni poslanici koji su podigli ruke za takvu odluku, ali i svi gradski rukovodioci nakon toga. Priroda posla koju obavljaju je takva da moraju znati, da ce iz toga proizaci nenadoknadiva steta, ne po Iliju Devica, jer ce se on na kraju obestetiti, vec po gradjane Novog Sada.
    Cinjenica da u celoj svinjariji ucestvuje toliki broj ljudi i iz svih stranaka govori da ovo nije problem stranaka, vec drustva. Demokratija i gradjansko drustvo se grade stotinama godina kroz nebrojene generacije. A komunisticki rezim je udarao bas na gradjansko drustvo i de
  • deda

    05.02.2017 16:08
    @dule
    Devicev vestak je stetu procenio na 103 miliona evra i to pre par godina. S obzirom na troskove gradnje, ali i planiranu dobit, pogotovo ako je podatak o tome da je najveca projektovana dobit vezana za servis, najverovatnije je taj podatak tacan.
    E sad budzet grada Novog Sada za ovu godinu je 20 i nesta milijardi dinara. Mislim 22. To je negde oko 177 miliona eura. Ne znam da li je gradjanima jasno da je dug prema Devicu, pre par godina, bio vise od pola godisnjeg budzeta i da se svake godine na racun izgubljene dobiti uvecava. Mozemo ocekivati da, dok se ujdurma ne zavrsinaraste i na ceo godisnji budzet.
    E sad u iole pristojnim zemljama bi stara stanica bila zatvorena jos 1978, jer joj je upotrebna dozvola istekla. U takvoj situaciji grad nema bas neku veliku pregovaracku poziciju, pogotovo kada GSP, a ni sam grad nemaju sredstava za gradnju nove. Tako da je cela prica sa potpisivanjem ugovora mutna, ali mnogo laksa za shvatiti od nepostovanja ugovorne obaveze.
    Nepostovanje ugovorne obaveze je pokazatelj svesne namere da se gradu, ali i gradjanima nanese materijalna steta, jer je i najvecem laiku jasno da ce ista proizaci z nepostovanja ugovorne obaveze. Vi ste sa dilemom o tome zasto se nesta potpisalo skrenuli fokus sa direktnog krivicnog dela. Samo potpisivanje ugovora nije krivicno delo jer se moze pravdati neimanjem upotrebne dozvole, ali odbijanje da se ugovor sprovede jeste krivicno delo, jer je steta koja tim delovanjem nastaje izvesna.
  • Petao

    05.02.2017 15:42
    About agonija
    Decenija? Nije to ništa. Građani Srbije, a naročito Vojvodine - mnogo su duže u agoniji.
  • xx

    05.02.2017 15:06
    @ deda Klasican ideolozacki spin komentar , kakave veze imaju Maja Gojkovic , Igor Mirovic i radikalna stranka sa komunizmom , jel SPC obavlja zakonsku obavezu placanja poreza , pdv-a ili su ih to naucili komunisti !? Nemoj ovde da prosipas lozacke price sa pijace i da skreces temu generalizacijom kad se poimenicno zna ko je potpisao i ucestvovao u ovoj teskoj kradji Novog Sad-a.
  • Perica

    05.02.2017 14:37
    #####
    Dasu se pitali Novosađani , TA STANICA NEBI BILA ni ZIDANA....
    ....SVE SAM MULJATOR,,,,i zato IŠŠŠ od stare stanice!!!
  • dule

    05.02.2017 14:12
    @deda

    Ili vi ne znate da čitate ili ja ne znam da pišem.

    Ja jako dobro znam šta je ugovorna obaveza i ja ustvari i pitam koja bi korist bila gradu da ugovornom obavezem bilo kome garantuje monopolsku poziciju. Koja je korist za građane Novog Sada?

    Zašto grad nije rekao - ok, sagradi stanicu, ali ako neko drugi nađe za shodno da isto sagradi stanicu mi ćemo i njemu dozvoliti?

    A vrcave komentare o komunizmu slobodno zadržite za sopstveno društvo dok ne pročitaš šta je crony capitalism.
  • idemo dalje

    05.02.2017 14:05
    Vidjeno
    Vi i dalj trajete, A ...i dalje ...JKP. STAN - NS. Isto takodje. E ...to je nasledje. I kako dalje..... Pa.... Ako B. Da videćemo Partnerstvo...N3emoj te se ZAJEBAVATI vreme ide dalje, Vreme ne- možeš ZAJEBATI...OVAKVI VELIKANI NA VLASTI ...Vuki ..tebi sv naj lepše... Ali Vladi ..Popi..Itd. I dalje plove, Kao u tvoje vreme DEVIĆU.....
  • daj -koment.

    05.02.2017 13:48
    odgovori
    kako da stupim u Kontakt sa vama.....
  • plidnem

    05.02.2017 13:45
    I na posletku gradjani N.Sada da vežu gaće na mrtav ćvor.Porez će to sve da namiri.
  • Novosađanka

    05.02.2017 13:40
    za Duleta
    Dule u potpunosti ste u pravu ta stanica jeste lepo osmišljena ali kako ste i sami konstatovali kako sa stanice otići do svoje kuće jer tuda prolazi samo jedna linija. Sagledavajući okolinu stanice bez ogromnih ulaganja nema načina da se reši problem pristupa toj stanici. Zašto je Maja potpisala taj ugovor a Mirović učestvovao u tom poslu kao direktor ZIG-a a tu ima veliku ulogu i tadašnja glavna arhitektica čije ime malo ko i zna ostaje nam samo da se nadamo da će već neko ustanoviti koji su tu dogovori pali i u čije džepove su uletele provizije ili kako bi realno trebalo reći mito.
  • Mislilac

    05.02.2017 12:47
    evidentno
    Evidentno je da ulaskom na staru autobusku stanicu, autobus svakog prevoznika mora platiti uslugu. Koliko sam čuo to za godinu bude ogromna suma u Eurima, kolika god da je tačna suma, ko bi se tog novca odrekao. Mislim da je to glavni problem i ne kažem da je kupac u privatizaciji ovog prevoznika cvećka, ali je on kredit za izgradnju autobuske uzeo, jer je računao upravo na taj novac, a očigledno je da ga je neko zavrnuo!
  • S O S a

    05.02.2017 12:42
    **Naša Maja i Igor-premijer..
    Tužno iružno! Maja i Igor su to sve odradili,a Dević je naivno poverovao njima i upustio se u taj rizik. Demokrate baš ništa nisu uradile da se ovo reši, ali sud jeste, i sudske odluke treba poštovati!!! Inače je Dević napravio SVTSKU stanicu, a ono ruglo od stanice, koja je ograđena onim plavim šipkama i raznim pregradama,da bi GSP otimao novac za ulaz na peroe,treba zaista ukinuti. To više liči na ZOO-VRT nego na stanicu!?
  • deda

    05.02.2017 12:35
    @dule
    " zašto bi grad preuzimao UGOVORNU OBAVEZU da obezbedi nekom monopol"
    Pa zao sto je to ugovorna obaveza.
    Potpisi ti ugovor sa, recimo bankom i nemoj da ga ispostujes pa ces da vidis sta ce da ti se desi.
    Nikad komunisti u ovoj zemlji da se nauce sta znaci ugovorna obaveza.
    Taj ugovor bi se mogao osporiti samo kada bi se dokazalo da je isti plod krivicnog dela, sto je jako tesko jer stanica gradskog saobracajnog nije imala upotrebnu dozvolu jos od 1977. Dakle, gradu je jos kako trebala autobuska stanica, sa upotrebnom dozvolom. E sad da li ce istu dobiti Devic, Mika, Zika je vec sasvim druga prica. Poenta citave price je da smo mi kao narod, opaso zarazeni komunizmom, za sve ove godine i da nam je protivpravno delovanje drzavnih organa potpuno normalno, pa cak i nepostovanje ugovornih obaveza. E sad u citavoj prici postoji i nesta sto ce novosadjanima da pokvari srecu, a to je sud u Strazburu. Tamo steta nece biti 4 miliona evra. Budite uvereni u to. I nemojte ovaj problem svoditi na ovu ili onu stranku, ovaj problem je problem drustva u celini, jer su se u NS izredjale sve relevantne stranke i predstavnici ni jedne nisu nasli za shodno da kazu, ugovor je ugovor i mora se postovati jer ce u suprotnom steta biti ogromna. Nisu jer to nije bilo popularno kod biraca kod kojih je svest takva da su se masovno zaduzivali kod banaka za potrosacke kredite misleci da ce inflacija ili dekret vlade pojesti iste.
  • nss

    05.02.2017 12:12
    nss
    oni koji su odgovorni za ovu agoniju sada sede na celu drzavnih funkcija i to za kaznu...pokazali se kao vrsni prevaranti pa avanzovali...jednog lepog dana ce valjda i odgovarati ako ne zastari
  • temerinac

    05.02.2017 12:02
    Istraga
    Istraga vezana za ovaj slučaj od samog početka nije išla u pravom smeru.

    Ko je taj ko može tvrditi da se sve ovo ne dešava planski? Deviću (i njedovim nalogodavcima) očigledno nije dovoljno 3,9 miliona eura, već zele mnogo više.
    Od zarade naplaćivanjem autobuske takse, svima je jasno da se kapital ne može uvećati, ali se zato od zateznih sudskih kamata itekako to može.

    Zato je istragu trebalo usmeriti u tom pravcu.

    Problem je što to u Novom Sadu nema onih koji mogu to da sprovedu. Polovina je nezainteresovana, polovina nesposobna, a postoji i jedan broj onih korumpiranih; koji bi umeli ali im se ne isplati.

    Policijskog inspektora poput na primer Dodig Milana, koji ovakve „zavrzlame“ umije rijesiti za svega nekoliko meseci na i papir staviti sve dokaze, prerano su, baš zbog takvih razloga, penzionisali.
    .
  • i dalje i dublje

    05.02.2017 11:30
    od investitora
    ovo je dobro podsecanje na jedan od primera krupne zloupotrebe i jednan tuzan kolateral koji se slomio na (mozda naivnog?) investitora i sve zaposlene. Treba podsetiti i na neke korake pre price o ulaganjima, a tu su opet radilkali bili umesani, kada se to zemljiste otkupom odredilo za takvu namenu. Vec taj cin je bio vrlo problematican, a sve ovo sto se u tekstu pominje je dobro uvezbana praksa odugovlacenja koju smo imali prilike da vidimo u x procesa. Poraz ljudskosti.
  • ST

    05.02.2017 11:25
    Mi gradjani se nadamo,da ce doticna odgovarati u buducnosti,pred normalnim sudovima...
  • ja sam

    05.02.2017 11:17
    Znamo ko je
    Svi znamo da je nasa Maja umesana u to....
  • dule

    05.02.2017 11:14
    Ja stvarno volim da čitam tekstove gospodina Lazića i nadam se da će i dalje da piše ali moram da mu uputim malu kritiku.

    Naime, jako mi smeta sledeća rečenica:

    "Problemi su počeli odbijanjem grada da izvrši ugovornu obavezu i međumesni saobraćaj sa stare preusmeri na novu stanicu."


    Zašto? Iskaz je tačan, zar ne? Pa ako se ne varam, glavne odrednice su bile sledeće:

    1) Jedan monopol bi bio zamenjen drugim. Samo po sebi ovo ne predstavlja prevelik problem ali se postavlja pitanje zašto bi grad preuzimao UGOVORNU OBAVEZU da obezbedi nekom monopol. Šta ako bi se ovo rešenje kroz 2 godine pokazalo lošim a Novi Sad nema zakonsku mogućnost da nešto izmeni (bez aneksa ugovora i verovatno plaćanja penala)
    2) Trenutna stanica se nalazi pored železničke stanice i, što je još važnije, pored lokalne stanice sa koje kreće barem desetak linija gradskog i prigradskog prevoza. Jel to znači da je grad bio u obavezi da sve te linije izmesti na novu stanicu? Koliko bi to koštalo, kako bi se to tehnički sprovelo? Ili niko nije ni mario kako će ljudi posle doći kući.

    Meni lično ovo deluje kao klasičan primer crony capitalism a ne slobodnog preduzetništva. A koji je bio razlog da grad Novi Sad potpiše ovakvu, po svoje građana lošu ugovornu obavezu znaju najbolje ljudi koji su je ugovorili i potpisali.

    Jedini je problem što svi oni ćute (uključujući i gospodina Devića, on samo tuži).
  • Predragg

    05.02.2017 10:53
    Na kraju teksta zaboravili ste pomenuti i Igor Mirovica,tadasnjeg direktora Zavoda za Izgradnju grada. Mislim da je glavno pitanje nezakonite odluke da to postane Glavna Autobusna Stanica pitanje -Procenata i Iznosa. A onda ...sve moze.
  • voja

    05.02.2017 10:52
    Iko, teraj do kraja
  • brod ludaka

    05.02.2017 10:50
    Decenije agonije u ovoj drzavi .
  • gradjanin

    05.02.2017 10:47
    novi sad
    Kriva je ona osoba koja je potpisala ugovor. Sve ostalo su price za malu decu.
  • VladaN

    05.02.2017 10:45
    Maja Gojković...
    ...i Igor Mirović. Treba li reći još nešto?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna